Fei Wedding有好多場景可以揀, 花多眼亂, 幸好有阿Joe嘅講解, 講解得非常之詳細, Joe極度好耐心咁同我哋講下唔同場景嘅特點而且仲俾咗超多相我哋參考, 果D相都係真實客人影, 令人好有信心, 最後決定揀咗五個場景
試衫之前JOE亦會再confirm 我地想要用咩風格去影, 解釋都非常之好, 之後就可以去試衫, eva好Nice, 都會俾建議我哋,究竟揀邊一件衫先係適合我哋。而衫方面有比較多選擇, 款式唔會過時。
到影相嗰日成個攝影團隊都好細心, D嘢都跟得好足, 開始拍攝時, 攝影師會教我地擺post,又會提醒我地啲細微位例如一邊面部望落返少少, 面向鏡頭等等。化妝師又會keep住係拍攝期間幫手撥返啲頭髮, 攝影師助手好落力幫我地換場景,放好婚紗裙擺,幫攝影師影特別效果等, 真係好細心。由11點開始影到五點, 完全唔覺得耐。
今次prewedding 成個過程好舒服,唔會hard sell , 唔會話去到一半先講要另加錢先有成品,收費透明,攝影團隊專業,影到曬我地話左想要嘅效果。日後如果有朋友要pre wedding, 我會推薦俾身邊好友, Fei Wedding 嘅一站式服務真係值得推薦畀唔多空餘時間,唔想四圍走嘅準新人黎選擇。
感謝fei wedding 團隊