個人比較懶,唔想大熱天影室外Pre-wedding,再加上疫情環境下,想簡單影一攝相。上網看了好幾間室內攝影,發現了 Secret Place Studio的室內攝影主題很多,風格亦是我們喜歡的風格。加上套餐非常方便,價錢亦一開始已經列明晒,沒有額外收費。我地係影6小時套餐,都簡左6-7個主題。
傾影相試衫當日去到場地環境相當舒適,婚紗款式亦多,當日都試左十幾套,有工作人員協助,佢地都十分耐心,亦有比意見,最終我地都試左幾個鐘。當日亦只得我們二人包場,私隱度十分好。而呢日我地亦傾好晒當日拍攝及妝容嘅風格,另外有咩構圖會想拍攝嘅,亦會知會當日攝影師。
拍拖當天,亦只有我們二人包場,場地及獨立廁所亦乾淨舒適。當日10:00就開始化妝,化妝師很熟手,亦會詢問我意見。拍攝時,我地二人都唔太識影相,亦很緊張,攝影師都會教導我們影相嘅姿勢,手要點放,頭嘅角度要點會比較好睇,影出嚟亦十分自然。
之後嘅揀相執相以至相簿排版都可以係家中進行,很方便。佢地會email檔案比我地,我地再填返google form提交返要揀嘅相便可。執完相比我地亦可作修改,佢地亦好快手已經比到修改圖我睇了~
總體嚟講十分推介比想影室內Pre-wedding同一條龍幫你搞掂晒嘅大家,明碼實價,感謝Secret Place,推介!:) — 與 BnBaddison Lam