一開始時實在很擔心揀錯Pre-wedding會導致拍攝效果不似預期有遺憾。係婚禮展覧同網上果啲Pre-wedding我和叧一半花了很多時間做research,最後選擇了Fei wedding。我同另一半除了對拍攝要求較高,都好怕有複雜收費等的麻煩。也比較著重攝影安排及後其他售後服務。
當日負責人安排係辦公室悉心講解拍攝及安排試衫時間。因為時間緊迫關係,好在Fei wedding有很多不同款式的室內場境,多到選擇唔哂,要諗放棄那一個。因為我同叧一半都想影室內場境。室內拍攝可以控制性強啲,效果又有一定保證,仲可以玩唔同的燈光效果。 到試衫日子,非常熱誠好人的負責人同助手係試衫房講解好拍攝場景次序,好讓我們拍攝很順利。 服裝的同事也提供很多好靚的服裝及專業意見,我同另一半都非常滿意各方面的服務
拍攝當日非常順利,攝影師及助手同化粧師都非常好人友善。滿足哂我們的要求。拍攝前,我和未婚妻也很怕動作生硬,唔識擺Post。好在攝影師同助手都好細心咁指導我們姿勢及執細節位。本來我們怕動作生硬及擺Post動作唔好導致影完出黎效果唔理想,最後拍攝出黎相片及調色後的效果也很令我們十分滿意。
揀相方面又可以比時間我地慢慢選擇,唔使急,揀完相後團隊執漏,執完之後再send番比我睇,每次我們有更改都好快完成及回覆,我同未婚妻都覺得非常滿意及讚賞服務團隊
在此非常感謝Fei Wedding的團隊,無論負責聯絡,服裝部,化妝師,攝影師都給我同未婚妻有一個美好的拍攝回憶同感受,最後都再次多謝Fei Wedding團隊。