一生人只影一次結婚相,一開始時很擔心拍攝效果同預期會有出有。我和zoe花了很多時間睇每一間,最後選擇了Fei wedding。我同zoe對拍攝要求高,也很怕複雜收費等的麻煩。也比較著重攝影安排及後其他售後服務。
前期安排係阿Joe的悉心講解及安排下顯得非常順利。因為疫情關係,需要在室內影Pre-wedding。一直很怕拍攝受疫情影響。無法外出拍攝。好在Fei wedding有很多不同款式的室內場境,多到揀唔哂,要諗放棄那一個。萬一即使天氣唔理想都完全無問題,室內拍攝可控性強,效果又有一定保證,仲可以玩唔同的燈光效果。 好好人的阿Joe幫我地排好拍攝次序,讓我們拍攝很順利。 服裝的EVA也提供很多好靚的服裝,拍攝當日的服裝俾原先擇選了的Big Day 禮服還要有更好更多既選擇,實在令人驚喜。
拍攝當日非常順利,攝影師阿Sam同化粧師阿PAT非常好人。滿足哂我們的要求。拍攝前,我和未婚妻動作生硬,唔識擺Post。好在攝影師好細心咁指導我們姿勢及執細節位,使我地唔識擺post都可以影得很輕鬆
擇相又可以係屋企慢慢選擇,然後再同阿JOE傾。阿JOE都俾左好多有用的意見。
好多謝Fei Wedding團隊,給我們美好的拍攝經驗,讓我們輕鬆完成人生的一個階段。