開始籌備婚禮時,想搵一間一條龍服務既室內pre wedding,以免要走黎走去太操勞 ,上網偶然見到Fei Wedding係Facebook嘅廣告,click入去睇完覺得啲室內場景都好靚,效果都好好,所以就約上服裝部傾。
上到係太子嘅office,佢好詳細咁解釋整個服務過程, 係ipad畀我地睇到好多之前其他新人嘅相,見到效果都好靚,又係iPad 揀埋室內影樓嘅場景。 每個場景其實都好靚,佢又好細心咁講解每個場景適合影嘅氣氛同姿勢等等,畀我地有更好嘅了解同大概諗到適唔適合自己,最後揀咗八個我地覺得適合自己嘅場景。
之後係Eva同我地揀衫,首先我同未來老婆各自係兩部iPad揀自己想要嘅衫,係iPad 入面我地可以互相見到對方揀左嘅衫,慳返好多時間。Eva 又畀到好多意見畀未來老婆,點樣先唔會壓到肚仔。之後就係試衫(當見到未來老婆著住套拖地裙,佢話我剩係識傻笑),試左幾套之後,決定好老婆要着嘅婚紗同晚裝後,就到我試(自我感覺良好覺得自己着左好型),完成曬試衫,揀埋啲配飾,咁就整左三個鐘。
到正式影相當日, 上到影樓先係由化妝師Pat幫老婆換衫,set頭,化妝,完成之後Pat幫我簡單做少少遮瑕,攝影師Sam同助手Ryan 幫我揀返幅無鏡片眼鏡。
開始拍攝,攝影師Sam細心咁教我地擺post,又會提醒我地啲細微位例如一邊膊頭落返少少,面再轉向鏡頭多啲,等等。化妝師Pat又會keep住係拍攝期間幫老婆撥返啲頭髮絲同補妝,助手Ryan好落力幫我地換場景,放好婚紗嘅拖尾,幫攝影師Sam影特別效果等等。
攝影過程中佢地都好關心我地攰唔攰,特別係老婆大住嗰肚仔,會成日問需唔需要休息一陣先,真係好貼心。
好感謝Fei wedding 畀到一個咁舒服同貼心嘅服務同環境我地好開心咁完成成個拍攝時間!