pre-wedding對我們準新人是第一個挑戰,通常我地男仔對影相就無乜要求;但對於未婚妻就是另一態度;很擔心拍攝效果不似預期。看著她很多時間做research,又週圍問身邊結了婚的朋友是用哪一間;最後選擇了Fei wedding。我最怕複雜暗藏收費。但Joe真的很詳細講解package 內容;這方面令我們更加放心。
前期安排係阿Joe的悉心講解及安排下顯得非常順利。因為我本身好怕熱;就算冬天穿著整套禮服;一定會出哂汗;所以擇左拍室內Pre-wedding。去到前期安排;多謝阿Joe的悉心講解;由於Fei wedding有很多不同款式的室內場境,每個場景都有各自特點;有些係玩燈光效果;有d係行外國風格;有d係溫馨的感覺;多到擇唔哂,要諗放棄那一個真的很困難。多謝joe耐性講解和協助;終於選擇我們想要室內場景。 阿Joe也幫我地排好拍攝次序,讓我們拍攝很順利。更加令我意想不到的是選擇拍攝禮服; 服裝的EVA也提供很多好靚的服裝,拍攝當人的服裝俾原先擇選了的Big Day 禮服還要有更好的Cutting,實在令人驚喜。
拍攝當日非常順理,攝影師阿Sam同化粧師阿PAT非常好人。滿足哂我們的要求。我們同普通人一樣面對鏡頭動作超生硬,又唔識擺Post。但Sam好細心咁指導我們姿勢及執細節位。本來我們怕唔知點影及擺Post。最後都輕鬆完成拍攝,拍攝出黎及調色後的效果也很令我們滿意。
擇相又可以係屋企慢慢選擇,然後再同阿JOE傾。阿JOE都俾左好多有用的意見。而且每個細節位都修得很好
好多謝Fei Wedding團隊,給我們美好的拍攝經驗,讓我們輕鬆完成結婚呢個big project 既第一挑戰