無錯就呢間啦!搵左十幾間pre-wedding,最終決定選擇Fei weddinng。
我相信各位準新人都經歷過呢個環節,揾唔同既鋪頭,睇各式各樣既資料,行大大小小既婚展,揀唔啱就從頭黎過。我地都唔例外,對pre wedding一啲概念都冇嘅我地,完全唔知可以從邊度入手。仲記得第一次去Fei wedding嗰時傻下傻下,連自己想要啲咩都唔知,但經過呀Joe專業既介紹同細心解答,我地都開始好期待今次影pre wedding!
Fei wedding嘅package已經包左好多項目,因為咁所以令我同未婚夫好滿意同放心,係揀pre wedding婚紗禮服嗰日仲估唔到有咁多款式既衫可以揀,我同未婚夫可以試足咁多件都好驚喜。
我地好貪心,因為想係室內同室外都影,仲希望有埋便服相可以影,當初都好擔心會唔會太趕,結果Fei wedding嘅團隊係on day嗰日幫我地安排好曬,天衣無縫咁完成全日嘅流程!
係呢度要多謝Joe將前期準備安排得妥妥當當。影相當日我同未婚夫啲pose一開始勁緊張又無影開相,所以啲姿勢既生硬,但Sam好有耐性咁指導我地隻手點擺呀,要企邊等等,令我地好慢慢進入到狀態,之後照外景Sam既技術無得頂呀!
亦都好多謝助手Ryan果日全程無停過咁幫我地打點一切,set場聯絡,亦都好關心客人,因為果日外影時天氣好熱,見佢走黎走去出曬汗真係辛苦曬呀!!而化妝師Zoe幫我化左個好靚既妝,佢好識得就住我既面形同膚色去選擇化咩妝,化完我未婚夫不斷讚不絕口!!
最後最後如果比我揀多次,我都係會揀返Fei wedding。