一生人只希望影一次pre-wedding,一開始時實在很擔心拍攝效果不似預期。始終是一期一會。我和fiance花了很多時間做research,最後選擇了Fei wedding。我同fiance除了對拍攝要求高,也很怕複雜收費等的麻煩。也比較著重攝影安排及後其他售後服務。
前期安排係阿Joe的悉心講解及安排下顯得非常順利。因為時間關係,需要在夏天影Pre-wedding。一直很怕拍攝受天氣影響,香港夏天又有颱風,又非常熱。哂一哂,很易無哂心機拍攝。好在Fei wedding有很多不同款式的室內場境,多到擇唔哂,要諗放棄那一個。萬一天氣唔理想都可以選擇延期或影全日室內場境。室內拍攝可控性強,效果又有一定保證,仲可以玩唔同的燈光效果。 好好人的阿Joe幫我地排好拍攝次序,讓我們拍攝很順利。 服裝的EVA也提供很多好靚的服裝,拍攝當人的服裝俾原先擇選了的Big Day 禮服還要有更好的Cutting,實在令人驚喜。未婚夫滿意到要租多一套BIG DAY 用。
拍攝當日非常順理,攝影師阿Sam同化粧師阿PAT非常好人。滿足哂我們的要求。拍攝前,我和未婚夫也很怕動作生硬,唔識擺Post。好在攝影師好細心咁指導我們姿勢及執細節位。本來我們怕唔知點影及擺Post而預先做定的工課,最後完全用唔著。最後,拍攝出黎及調色後的效果也很令我們滿意。
擇相又可以係屋企慢慢選擇,然後再同阿JOE傾。阿JOE都俾左好多有用的意見。
好多謝Fei Wedding團隊,給我們美好的拍攝經驗,讓我們輕鬆完成人生的一個階段。